Politikalar

Kalite Politikası

- Üyelere sunulan hizmetlerin hızlı, etkin ve kaliteli olmasını sağlamak, üyelerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için düzenli geri bildirim toplamak ve bu geri bildirimleri iş süreçlerine entegre etmek.

- Hizmet kalitesini sürekli geliştirmek için süreçlerin düzenli olarak gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesi,

- Faaliyetlerin yerel, ulusal ve uluslararası yasal düzenlemelere ve standartlara tam uyum içinde yürütülmesi.

- ÜKarar alma süreçlerinde şeffaflık sağlamak ve odanın tüm faaliyetlerinde hesap verebilirlik ilkesine uygun hareket etmek

- Faaliyetlerin etik kurallar çerçevesinde yürütülmesi ve topluma, çevreye ve sosyal sorumluluklara duyarlı sürdürülebilir bir anlayış benimsenmesi.

- Hizmetlerimizde dijitalleşme ve yeni teknolojilerden yararlanarak daha verimli hizmetler sunmak.

- Kalite yönetim süreçlerimizi geliştirirken, olası riskleri proaktif bir şekilde analiz ederek, hizmet kalitesini etkileyebilecek potansiyel tehditleri önceden belirleyip gerekli önlemleri almak

   Belge Görünümü